Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Sandra Kihlander - 28 oktober 2013 17:30

Har länge funderat på att börja blogga, men har alltid tänkt att jag skulle börja vid rätt tillfälle. Tänkte startat redan när vi fick reda på att familjen skulle utökats med barn nr 2, men glömdes bort! Sen har jag tänkt vid lite speciellare tillfällen, som strax efter Jacob föddes, om livet som nybliven småbarns mamma. Eller som när vi blev husägare, 

vid en särskild händelse för något av barnen, när jag började jobba igen och hur det var att anpassa sig till vardagen, men åter igen har det glömts bort, eller inte hunnits med!


Så idag insåg jag att idag är lika bra som vilken annan dag som helst! Så här är alltså mitt första inlägg och och en liten recap vad som har hänt i mitt liv dom senaste 2 åren. 


Just nu sitter jag i soffan och får uppdateringar av min sambo om den kommande stormen som skulle komma under kvällen. Nya Gudrun 2.0 som han kallar den! Jag är tacksam över att jag inte behöver va ute i natt och lider med alla som måste!


Bada barn på schemat och skriva inköpslista inför helgens kommande shopping!!

Trevlig kväll alla!!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Sandra Kihlander

Sandra en tjej, 25 år, sambo, mamma till Izabella och Jacob.
Följ oss i våran vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards