Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Det är min födelsedag!

Av Sandra Kihlander - 18 november 2013 20:49

Då va man alltså ett år äldre! Kan inte riktigt greppa att jag är i den övre delen av 20 åren. Jag har närmre 30 än 20 numera!!

Måste säga att dagen i vilket fall som helst har vart bra och har blivit lite bortskämd nu av sambon här på eftermiddagen. En fin bukett blommor, en hemlagad middag och en tårta! Dessutom ska vi åka någonstans ihop:) hur underbar är inte en sån sak! En resa! Så vi pratade om ev Göteborg, eftersom jag så gärna skulle vilja gå på jul på Liseberg! Har aldrig vart på det, men känns som om det skull va roligt. Någon som har vart där som kan säga hur det är? Eller förslag på någon annan mysig upplevelse?

Fina buketten! Han kan allt han<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Kihlander - 11 december 2013 00:19

Det var ett tag sen jag bloggade senast! Har helt enkelt inte hunnits med, emellan jobb, barn och allt som händer nu före jul! Får helt enkelt försöka bättra mig. Haha! Idag var en ledig dag iaf och har bara vart hemma med mina små. Lite hemmamys ...

Av Sandra Kihlander - 25 november 2013 17:09

Äntligen är trappan färdigtapetserad, iaf det som skulle va enhetligt med hallen nere:) så skönt att det äntligen börjar röra på sig lite hemma:) lycka är bara förnamnet! Hoppas på att hallen och köket är färdigt till hjul, men sånt vet man ju aldrig...

Av Sandra Kihlander - 24 november 2013 10:02


Sitter i soffan och myser! Bella sov hos mormor i natt, så har bara Jacob hemma. Han sitter och tittar på tv, så det är väldigt lugnt här hemma, nästan för lugnt! Sambon snarkar på och jag sitter och laddar inför att ta tag i dagen snart! Har lite at...

Av Sandra Kihlander - 13 november 2013 17:16

Igår hade jag planerat en rolig dag igår, med shopping, då både jag och lillkillen behöver lite nytt att ha på fötterna nu inför vintern! Dom planerna fick jag dock fort lägga på när jag klev upp och hela rummet åkte karusell framför mina ögon!! Det ...

Av Sandra Kihlander - 11 november 2013 22:09

Efter en riktig heffavecka så är det nu dags för lite ledigt! Hoppas att kunna få lite gjort hemma! Har ett kök som fortfarande står under renovering och en trappa som behöver tapetseras! Så hoppas hinna med en del. Ingen kunde säkert undgå att m...

Presentation


Sandra Kihlander

Sandra en tjej, 25 år, sambo, mamma till Izabella och Jacob.
Följ oss i våran vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards