Alla inlägg den 24 november 2013

Av Sandra Kihlander - 24 november 2013 10:02

Sitter i soffan och myser! Bella sov hos mormor i natt, så har bara Jacob hemma. Han sitter och tittar på tv, så det är väldigt lugnt här hemma, nästan för lugnt! Sambon snarkar på och jag sitter och laddar inför att ta tag i dagen snart! Har lite att stå i idag, eftersom närmast sörjande kommer för att fira mig. Hade tänkt få upp sista tapetvåderna i trappan och sen ska det göras äppelpaj som ska bjudas på i eftermiddag!



Jacob fick nya kläder igår, som barnens mormor hade sytt, behöver jag säga att han va riktigt glad över mönstret på tröjan?!

I natt fick barnen sin första kusin! En liten flicka, precis som jag trodde. Ser fram emot att få träffa den lilla prinsessan så småningom. Ska bli spännande att tala om detta för Bella när hon kommer hem, att lillkusinen äntligen har kommit. Som hon har väntat!! Stort grattis iaf Anna och Mattias!<3

Presentation


Sandra Kihlander

Sandra en tjej, 25 år, sambo, mamma till Izabella och Jacob.
Följ oss i våran vardag

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards